mess in my head

Chcę się zmieniać. Chcę dobrze czuć się we własnej skórze. Chcę żyć, wiedząc kim jestem i czego pragnę. Dlatego wezmę kartkę i pióro. Spiszę swoje marzenia, plany i będę dążyła do tego, aby zostały zrealizowane jak najszybciej.
Są rzeczy niemożliwe, przecież nie przystoi mi kłamać. Ale niepoliczalna jest liczba marzeń, które mają szansę się ziścić. Niech ludzie myślą co chcą. Prawdziwi przyjaciele nie będą oczekiwać ode mnie wyjaśnień, sami doskonale będą znali odpowiedzi na wszystkie pytania.
Chcę poznać masę nowych, wspaniałych ludzi. Chcę grać, pisać, śpiewać i fotografować. W mojej głowie pełno jest pomysłów, które tylko czekają na to, aby ujrzeć światło dzienne.

W rzeczywistości brakuje mi pewności siebie i wiary we własne możliwości. To się zmieni, obiecuję.

Komentarze