wings for sale

Skrzydła na sprzedaż, skrzydła najprawdziwsze! Skrzydła specjalnie dla Ciebie! Nie przegap tej niecodziennej okazji! Kup skrzydła kolorowe, abyś latać mógł w przestworzach! Kup te skrzydła ogromne, które uniosą Cię wysoko, wysoko ponad tłumy szarych ludzi i rytm miasta! Z piór najwyższej klasy skrzydła te zostały stworzone! Któż nie chciałby szybować? Wolność, wolność! Tylko dzisiaj, dzięki barwnym skrzydłom w atrakcyjnej cenie!

Nauczyłam się latać. Marzyłam o tym, odkąd po raz pierwszy rozkleiłam powieki, a moje oczy, choć wcale tego nie chciały, po raz pierwszy ujrzały świat. Nauczyłam się oddychać. Głęboko, spokojnie, smakując powietrze każdym zmysłem z osobna. Nauczyłam się widzieć. Zamykając powieki, widzę wszystko jaśniej i po stokroć wyraźniej. Dotychczas widziałam niewiele. Byłam ślepcem - nieszczęśliwym niewidomym. Bałam się postawić kolejne kroki, zawsze uważałam na to, jaką drogę wybieram.
Nauczyłam się wolności. Nie boję się niczego. To ludzie chcą zobaczyć mnie pogrążoną w strachu. Ja nie dam im tej satysfakcji. Kocham muzykę, kolory, maski, scenę, teatr, emocje, pióra, przestrzeń, krzyk, ciemność, ciszę, bliskość, łzy, światło, słońce, wieczory, uśmiech i ludzi.
Dziękuję światu za najpiękniejsze dwa tygodnie mojego życia.

Wyjątkowe Warsztaty Wokalne 2011


Komentarze